banner

YanTai Meifeng hà passatu l'auditu BRCGS cun un bonu cumplimentu.

HGF

Per mezu di un sforzu à longu andà, avemu passatu l'auditu da BRC, simu cusì entusiasmati di sparte sta bona nutizia cù i nostri clienti è u persunale.Semu veramente apprezzendu tuttu u sforzu da u persunale di Meifeng, è apprezzemu l'attenzione è e richieste di standard elevati da i nostri clienti.Questa hè una ricumpensa chì appartene à tutti i nostri clienti è u nostru staff.

A Certificazione BRCGS (Reputazione di Marca attraversu i Normi ​​Globali di Conformità) hè una distinzione ricunnisciuta à l'internazionale attribuita à l'imprese in Imballaggi è Materiali di Imballaggio per assicurà a sicurezza, l'integrità, a legalità è a qualità di u produttu, è i cuntrolli operativi in ​​l'industria di l'imballaggio di l'alimentariu è l'animali.
A Certificazione BRCGS hè ricunnisciuta da a GFSI (Iniziativa Globale per a Sicurezza Alimentare) è furnisce un quadru robustu da seguità durante a produzzione di materiali di imballaggio sicuri è autentici è per gestisce megliu a qualità di u produttu per risponde à i bisogni di i clienti, mantenendu a conformità legale per l'imballaggio alimentare.
Questu significa chì aderemu à e migliori pratiche, micca solu in i Stati Uniti, ma in tuttu u globu, è chì aderemu à i stessi standard chì e migliori cumpagnie in u mondu.

I nostri orientamenti sò furnisce u megliu à i nostri clienti.Continueremu à sforzà un imballaggio sustinibule è ecologicu.

 


Tempu di post: 23-mar-2022