banner

Chì ghjè u materiale stella chì spazza l'imballaggi di plastica?

In u sistema di imballaggio flessibile di plastica, cum'è usacchetto di imballaggio di pickles marinati, U cumpostu di film di stampa BOPP è film alluminatu CPP hè generalmente utilizatu.Un altru esempiu hè l'imballu di lavà in polvere, chì hè u cumpostu di film di stampa BOPA è film PE soffiatu.Un tali film compositu hè assai fermamente ligatu per via di l'applicazione, è hè difficiule di separà o u costu di a separazione hè troppu altu, cusì u riciclamentu hè di pocu significatu.

Se pudemu rimpiazzà l'attuali imballaggio compositu di diversi materiali cù materiali di u stessu materiale, a cunvenzione per u riciclamentu serà assai aumentata.Cum'è citatu sopra, utilizendu u novu pruduttu BOPE per rimpiazzà BOPA pò fà tuttu u pacchettu fattu di materiale PE, chì hè cunvenutu per u riciclamentu è conduce à u sviluppu di a prutezzione verde è ambientale di l'imballu flexible.

U film BOPE hè fattu di resina di polietilene cù una struttura molekulari speciale cum'è materia prima, chì hè furmata da un prucessu di stiramentu biaxial di film flat.E proprietà di a film BOPE sò state assai migliurate dopu l'allungamentu.Attraversu u disignu di a struttura moleculare di a materia prima è a ricerca di a tecnulugia di stiramentu di film, l'Istitutu di Ricerca Sinopec Beihua hà sviluppatu u primu materiale speciale BOPE cù un altu rapportu di allungamentu è una rata di stiratura in Cina.

U materiale speciale pò esse pruduciutu nantu à a linea di pruduzzione BOPP di doppiu-disegnu esistente, chì risponde cumplettamente à i requisiti di a linea di produzzione per e proprietà di furmazione di film stretch di e materie prime, chì face ancu a produzzione industriale è l'applicazione di BOPE à grande scala. pussibule.

Attualmente, u filmu BOPE hè statu appiicatu è sviluppatu in i campi di imballaggio chimicu cutidianu, imballaggio alimentari, film agriculu è altri campi, è certi risultati sò stati ottenuti.L'applicazioni di film BOPE sviluppate includenu sacchetti di imballaggi pesanti, imballaggi alimentari, sacchetti compositi, sacchetti chimichi di ogni ghjornu, film bianchi, etc.

QQ图片20220606164646

Frà elli, l'applicazione di u saccu compositu BOPE hè relativamente successu à u mumentu.Dopu chì BOPE hè cumpostu cù altri sustrati, u materiale di imballaggio hà e caratteristiche di resistenza à sprint, resistenza à l'impattu, alta forza è resistenza à bassa temperatura.A causa di l'alta forza di BOPE, hè pussibule di riduce u grossu di i materiali di imballaggio.À u listessu tempu, a forza di imballaggio mejorata pò ancu riduce a rottura di u pacchettu, riduce i rifiuti di imballaggio è riduce i costi.

Attualmente, u materiale di imballaggio più ecologicu in relazione à PE in u mercatu hè tutti i sacchetti di imballaggio di prutezzione ambientale in PE.

Attualmente, hè più realisticu di utilizà BOPE cum'è a capa esterna è CPE o film soffiatu in PE cum'è a capa interna èsacchetti di imballaggio compositi all-PE.BOPE furnisce resistenza à a perforazione è resistenza à a trazione, cusì i sacchetti di imballaggio preparati sò ecologichi è facili da riciclà.U listessu À u listessu tempu, u materiale hè morbidu è micca fàciule à esse scratched, è pò ièssiri usatu a lavare imballaggio in polvere, i prudutti maternelle è zitellu, etc. In più, i sforzi ponu esse fatte à sviluppà film aluminized BOPE, film matt,. è ancu a film d'alta retrazione di BOPE.

A nostra sucetà risponde ancu à i bisogni di u mercatu è sviluppa tutti i sacchetti di imballaggio PE di prutezzione ambientale, principalmenteSacchetti di imballaggio riciclabili di qualità alimentaria.

 

 


Tempu di posta: 06-06-2022