banner

Chì ghjè u più impurtante in l'imballaggi alimentari?

U cunsumu di l'alimentariu hè u primu bisognu di e persone, cusì l'imballaggio di l'alimentu hè a finestra più impurtante in tutta l'industria di l'imballaggio, è pò riflette megliu u livellu di sviluppu di l'industria di imballaggio di un paese.L'imballaggio di l'alimentariu hè diventatu un modu per a ghjente per sprime emozioni, cura è amicizia., rispettu è pietà filiale è un mezzu di dà rigali, imballaggi alimentari avissi a pagari più attente à a so qualità, gustu è gradu oltri a so praticità, comodità è sicurità.

Tutti avemu da sapè chì u saccu di imballaggio di l'alimentu di ottu lati hè assai cumuni in u campu di imballaggio, ma perchè u so costu di produzzione hè un pocu altu, avemu vistu menu spessu.I cumuni sòsacchetti a mezza sigillatura, sacchetti sigillati a tre lati, borse stand-up, etc.you tutti sapete perchè u costu di pruduzzione disacchetti di imballaggi alimentari sigillati à ottu latisacchetti di fondu pianu) hè altu?Oghje, parleraghju brevemente di e caratteristiche di i sacchetti di imballaggi alimentari sigillati à ottu lati.In cunfrontu cù i sacchetti di imballaggi alimentari ordinali, e caratteristiche di i sacchetti di imballaggi alimentari sigillati à ottu lati sò i seguenti:

imballaggi alimentari

1. L'imballaggio di l'alimentu richiede igiene, salute è sicurezza, è cù a migliione cuntinua di u standard di vita, i bisogni di e persone per l'alimentariu prestanu più attenzione à e funzioni delicate, diliziose, nutritive è sanitarie di l'alimentariu.I requisiti per l'imballu sò ancu più stretti.

meifeng

2. E caratteristiche di u disignu di imballaggi alimentari, a funzione di u disignu di l'imballaggio

A. Igiene è sicurità, u cuntainer di imballaggio hè necessariu per esse liberu di contaminazione, è i batteri patogeni ùn superanu micca e regulazioni di u dipartimentu di salute.
B. Closure, imballaggi alimentari deve esse chjusu.
C. Proprietà barriera, cumpresi principarmenti a prova di umidità, gas-barrier è prufumi-priservà pruprietà di imballaggi.
D. Shading, principarmenti per l'alimentariu oliu.
E. Pruprietà anti-statica, per l'imballaggio di l'alimentu in polvere, l'electricità statica generata da u saccu di film di plastica pruvucarà a polvera per esse adsorbita nantu à u saccu, chì affettarà a forza di sigillatura di calore è l'effettu di sigillatura di l'imballu di l'alimentariu!

tè è caffè

3. L'imballaggio di merceria, cum'è un canale efficae per trasmette l'infurmazioni di merceria à i cunsumatori, hè statu pagatu sempre più attente da l'imprese.Quandu un gran numaru di commodities sò posti nantu à i scaffali di i supermercati è venduti à i cunsumatori senza una parolla, cumu fà chì l'imballaggio di i prudutti trasmette più infurmazione à i cunsumatori è generà più attrazione visuale hè senza dubbitu a forma è u culore di l'imballu.fattore impurtante in a qualità.

roll stock

4. U disignu di l'imballaggio di l'alimentu hè prima di tuttu per attruverà i cunsumatori cù diverse forme è culori audaci è brillanti.

super mercatu

Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2022