banner

Chì sò i vantaghji di l'imballaggi flessibili di stampa digitale chì ùn cunnosci micca?

Ùn importa micca a dimensione di a cumpagnia, a stampa digitale hà certi vantaghji annantu à i metudi di stampa tradiziunali.Parlà di 7 vantaghji distampa digitale:

stampa digitale

1. Cut turnaround time in half
Cù stampa digitale, ùn ci hè mai un prublema per creà o installà alcuna piastra.Questu significa chì invece di passà ghjorni o settimane cuncependu, creà è stallà i piatti per u vostru ordine, u vostru ordine pò esse finitu.imballaggioprestu.

2. SKU multiplici ponu esse stampati in una sola corsa
Siccomu ùn ci hè micca bisognu di piastra di stampa, e marche ponu cumminà parechje SKU in un ordine o run.

3. U disignu di imballaggio pò esse cambiatu in ogni mumentu
Siccomu ùn ci hè micca bisognu di piastra di stampa, solu un novu schedariu hè necessariu per fà cambiamenti à u disignu di l'imballu senza i costi è ritardi associati.

4. Stampa nantu à dumanda
Se vulete risponde à a dumanda di u mercatu, pudete pruduce picculi lotti, evitari l'inventariu eccessivu, è riduce u risicu di obsolescenza è inventariu eccessiva.

5. A stampa di corta tirata, l'imballu di stagione è promozionale pò esse stampatu digitale
Quandu pruvate d'imballà per u mercatu di destinazione, offre promozioni interessanti di tempu limitatu, a stampa digitale ùn hà micca stampati di stampa è a produzzione di curta tirata, pudete creà SKU illimitati.

6. A stampa digitale hè più ecologica
L'imballaggi flessibili stampati in digitale aghjunghjenu benefici più sustenibili in generale, producendu menu emissioni è utilizendu menu energia cà i metudi di stampa tradiziunali.
Imballaggio flessibile persunalizatuusa menu risorse naturali è energia per fabricà è spedite cà altri formati di imballaggio, è riduce l'emissioni di diossidu di carbonu.

7. Nisuna piastra di stampa, menu materiale necessariu per a stallazione

stampa digitale

Infine, l'imballaggi sustinibili stampati digitale hè ancu una bona opzione.


Tempu di Postu: 30-Jan-2023