banner

A terza pianta aprirà u 1 di ghjugnu 2022.

Meifeng Announced terzu Plant hà da cumincià à apre u ghjugnu 1, 2022. Sta fabbrica hè principalmente pruducia film extruding di polyethylene.

IIn u futuru, ci concentremu nantu à imballaggi sustinibili chì mettenu u nostru sforzu in sacchetti riciclabili.Cum'è u pruduttu chì facemu per PE / PE, furnimu cù successu questi prudutti 100% riciclabili à l'industria di a lettiera di gatti.èuna certa fabbrica di frutti di mare ancu.Avemu vintu un bonu cumplimentu da i nostri clienti, è parechji clienti da l'Europa è l'America di u Nordu sò in favore di i nostri prudutti.

Cù a nova fabbrica, introduceremu a macchina di estrusione W&H per a pruduzzione futura.Avemu sviluppatu una squadra di sapè fà per R&D in formula di polietilene.

Per furnisce diverse esigenze nantu à a funzione di i pacchetti, avemu una formula diversa in PE ùn importa micca l'usu cumuni, bolle cù 110 ℃ o congelate à -18 ℃.Hà un bonu rendimentu nantu à u mercatu finale.È avemu ricevutu ancu assai boni feedback.

MU portafogliu cumpletu di eifeng di capacità di imballaggio flessibile (cuncepimentu di imballaggio, stampa flessografica, laminazione adesiva o estrusione, cunversione di sacchetti, finitura è consegna) risponde à tuttu ciò chì i clienti necessitanu per compie i so prughjetti di imballaggio cùunufornitore.Da noi, pudemu furnisce tutte e necessità di imballaggio da l'alimentariu, i snacks, l'alimentariu per l'animali, i prudutti nutrizionali è i pacchetti non alimentari.

WCù a nova fabbrica, aumenteremu 10000 M², è aumenteremu a capacità di produzzione à 6000ton annu.Cù un inseme cumpletu di linea di produzzione, offremu tutti i tipi di pacchettu chì vulete è vi meritateabonu cumpagnu di imballaggio cum'è Meifeng.

OUna volta di novu, semu benvenuti à sente da voi, fateci cunnosce i vostri bisogni di imballaggio, utilizendu cundizioni è esigenze speciali, vi prupunemu sempre una bona opzione per a vostra marca.

 

With Meifeng, vi purteremu un serviziu calda è cù un pruduttu high-di qualità.Allora truvate u nostru unu di i rappresentanti, cuminciamu à custruisce u vostru pianu di pacchettu da oghje.
HFG


Tempu di post: 23-mar-2022