banner

I sacchetti di fondu piatta sempre più populari (Box pouches)

Usacchetti di imballaggio sigillati da ottu lativisibile à l'occhiu nudu in i principali centri commerciali è supermercati in Cina cuntenenu una varietà di commodities.U più cumunisacchetti di imballaggio di carta kraft di noci, imballaggio snack, sacchetti di succhi ,imballaggio di caffè, imballaggio per l'alimentariu per animali domestici, etc. Quessi sò prudutti di prezzu relativamente altu, è l'usu disacchetti à fondu pianupò riflette megliu l'imaghjini di a marca.

Ricertamenti, aghju andatu in un centru cummerciale è aghju trovu chìrisu, fagioli, farinaè altri alimenti di sussistenza anu ancu cuminciatu à esse imballati in stampatisacchetti à fondu pianu.

Ancu s'ellu sò surprised à l'usu largu disacchetti à fondu pianu, aghju da ammette chìsacchetti à fondu pianusò veramente più stabili disacchetti piattiè ordinariuborse stand-up.U disignu di zipper rende u publicu più è più cum'è stu tipu di imballaggio.

sacchetti di scatula (19)

Borsa à fondu pianu matte

sacchetti di scatula (24)

Sacca di fondu pianu lucida

1. Usacchetto sigillato a otto lati (sacchetti a fondo piatto)pò stà stabile, chì hè favurevule à a visualizazione di a scaffale è attrae assai l'attenzione di i cunsumatori;
2. Ci sò ottu pagine stampate in usacchetti di fondu pianu, cù lochi suffirenzi per discrìviri u pruduttu o a vendita di i prudutti di lingua, è i prudutti di vendita glubale sò promossi per l'usu.A visualizazione di l'infurmazioni di u produttu hè più cumpleta.Fate sapè à i clienti più nantu à i vostri prudutti.
3. Usacchetti di fondu pianu cù zipperhè dotatu di un zipper reutilizable, i cunsumatori ponu riapertura è chjude u zipper, è a scatula ùn pò micca cumpete;u saccu hà un aspettu unicu, attenti à a falsificazione, faciule per i cunsumatori à identificà, è favurèvule à a custruzione di marca;Stampa di culore, u pruduttu hà una bella apparenza, è hà un forte effettu promozionale

A nostra cumpagnia hà ancu ricevutu assai ordini per sacchetti di fondu pianu recentemente.Avemu più è più sperienza in a fabricazione di sacchetti di fondu pianu, avemu superatu più è più difficultà tecniche, è a nostra tecnulugia hè gradualmente utile.Benvenuti à a nostra fabbrica per persunalizà l'imballu di sacchetti di fondu pianu.valore per soldi.

saccu di noci 34

Sacca di fondu piatta per l'alimentariu

borsa di cibo per cani 004

Sacchetto di scatula per cibo per cani


Tempu di Postu: Nov-03-2022