banner

I materiali sustenibili guidanu a strada in i tendenzi di l'imballaggi alimentari nordamericani

Un studiu cumpletu realizatu da EcoPack Solutions, una sucietà di ricerca ambientale di punta, hà identificatu chì i materiali sustinibili sò avà a scelta più preferita per l'imballaggi alimentari in l'America di u Nordu.U studiu, chì hà studiatu e preferenze di i cunsumatori è e pratiche di l'industria, mette in luce u cambiamentu significativu versuimballaggio ecologicusuluzioni.

I risultati rivelanu chì i materiali biodegradabili, cum'è PLA (Acidu Polilatticu) derivati ​​​​da risorse rinnuvevuli cum'è amido di granu, è materiali riciclabili, cum'è PET (Polyethylene Terefthalate), guidanu sta tendenza.Questi materiali sò favuriti per u so impattu ambientale minimu è a so capacità di descompone o esse ripurtatu in modu efficace.

"I cunsumatori nordamericani sò sempre più attenti à l'ambiente, è questu si riflette in e so preferenze di imballaggio", hà dettu a ricercatrice principale di EcoPack Solutions, Dr Emily Nguyen."U nostru studiu indica un forte alluntanamentu da i plastichi tradiziunali versu i materiali chì offrenu funziunalità è sustenibilità".

U rapportu mette in risaltu chì stu cambiamentu ùn hè micca solu guidatu da a dumanda di i cunsumatori, ma ancu da novi regulamenti focalizati in a riduzione di i rifiuti di plastica.Parechji stati è pruvince anu implementatu pulitiche chì incuraghjenu l'usu di imballaggi ecologichi, aumentendu ancu a popularità di i materiali sostenibili.

Inoltre, u studiu enfatizeghja chì l'imballaggi fatti da carta è cartone riciclati sò ancu assai preferiti per a so ecocompatibilità è riciclabilità.Questa tendenza si allinea cù u crescente muvimentu glubale versu a vita sustinibili è u cunsumu rispunsevule.

EcoPack Solutions prevede chì a dumanda di materiali di imballaggio sostenibili continuerà à cresce, influenzendu i pruduttori di l'alimentariu è i rivenditori per aduttà pratiche di imballaggio più verdi.

Stu cambiamentu versu i materiali di imballaggio sustenibili hè previstu di ghjucà un rolu cruciale in a furmazione di u futuru di l'industria di l'imballaggi alimentari, sia in l'America di u Nordu sia in u mondu.


Tempu di post: 18-novembre-2023