Un studiu cumplessu hà realizatu da ECOPack Solutions, una ditta di ricerca ambientale chì porta chì i materiali sustinibenti sò avà a scelta più preferita in l'America di l'Alta. U studiu, chì e preferenze di i cunsumatori di u cunsumadore è e pratiche di l'industria, sfannenu a luce nantu à u cambiamentu significativu versuPackaging ecunomicusuluzioni.
I scuperti revelanu chì materiali biodactabili, cum'è Pla (acidu polelacticu) derivatu da i risorse cum'è à u picuisce, cum'è à u polietilena), sò purtate sta tendenza. Quessi materiali sò favorificati per u so minimu impattu ambientale è a so capacità di discompà o esse rimprustamente efficace.
"I cunsumatori di u Nordu Americanu sò semplicificativamente cuscenti, è questu hè riprestazione in i so preferenze di imballaggio," dettu di e pirate di l'educata ESOPACK, u vostru equilmi nguyen. "U nostru studiu indica una forte alluntanata a plastica tradiziane versu materiali chì offre sia a funziunalità è di sustenalità".
L'enterazione di u rapportu chì sta volta ùn hè micca solu guidata da a dumanda di cunsumadore, ma ancu per e regulamenti novi focali à riduce i rifiuti di plastica. Parechji stati è pruvince anu pulitiche implementate incuraghjite l'usu di imballamenti ecologiche, più impegnanu a popularità di i materiali sustenibili.
Inoltre, u studiu enfatizza chì l'imballaggi fatte da carta è cartone riciclata hè ancu preferitu per a so ecunomica è a riciclà. Questa tendenza allinea cù u muvimentu glubale crescente versu u cunsumu di vita sospitabile è rispunsevule.
E soluzioni di l'Ecopack predetenu chì a dumanda di i materiali di imballaggio sustenibili continuanu à cultivà, influenzendu i fabricatori di cibo è di i pratichi di l'imballaggi adopuli.
Questa meraviglia cù materiali di imballaggi sustenibili per ghjucà un rolu cruciale in attentazione à l'avvene di l'industria alimentaria, sia in America del Nord è Sud -cule.
Tempu post: Nov-18-2023