banner

Imballaggio plastica sceglie Meifeng plastica, a qualità hè garantita

Imballaggio plasticahè unu di i prudutti senza tempu.Ùn ci sò parechje cumpagnie di imballaggio cù una bella stampata, un travagliu eccellente è una post-vendita garantita.China Yantai Meifeng Plastic Packaging Co., Ltd.hè certamente una cumpagnia di imballaggio chì hè ben ricivuta in l'industria.

Attualmente furnimu sacchetti di imballaggio per l'imprese in tutti i campi di a vita.À u listessu tempu, assai imprese sò digià i nostri partenarii à longu andà.Solu da una scelta bidirezionale pudemu ottene una situazione win-win, èsolu l'imprese reputable ponu guadagnà prufitti è caratteru.

yantai meifeng plastica
meifeng plastica

Borsa di imballaggio per l'alimentariu per animali domesticihè unu di i nostri sacchetti di imballaggio più cumuni.Avemu righjuntu a cuuperazione à longu andà cù marchi cunnisciuti cum'è Nourse, vitakraft, neoclean, etc. A credibilità di a selezzione bidirezionale è l'imballu appruvatu di qualità serà a basa di a nostra cooperazione à longu andà.

A maiò parte di l'imballaggi di l'alimenti per animali usanusacchetti stand-up,sacchetti à fondu pianu, sacchetti di gusset laterali, rulli di film laminati, è uni pochi di ususacchetti di sigillatura à trè lati.A maiò parte di elli sò furnuti cù zipper è una tacca faciule.Ucerniera richiudibilepò assicurà chì ùn hè micca usatu una volta.L'alimentu finitu pò esse restauratu à una bona preservazione.

Sacchetti di imballaggio di caffèsò unu di i nostri prudutti principali.Avemu recentemente installatu novu equipaggiu per espansione a produzzione, riduce i costi di acquisti, èdà boni prezzi à e nostre imprese cooperative.Siate assicurati di sceglieci da i fornitori di caffè o marche.A cooperazione serà ghjunta à u megliu prezzu.

A maiò parte disacchetti di imballaggio di caffèususacchetti di fondu pianuèsacchetti di gusset laterali, è l'utilizanu cù valvuli d'aria per mantene bè i grani di caffè.

sacchetti di carta kraft à fondu pianu

Sacchetti di carta kraft biodegradabile PLA a fondo piatto

Per sapè di più, inizià una chat.Cuntatta ci


Tempu di Postu: Nov-10-2022