banner

I pruprietarii compranu pacchetti più chjuchi di cibo per animali domestici mentre l'inflazione aumenta

L'aumentu di i prezzi per i cani, i misgi è l'altri alimenti per animali sò stati unu di i principali ostaculi à a crescita di l'industria glubale in 2022. Da maghju 2021, l'analista NielsenIQ anu nutatu un aumentu constante di i prezzi di l'alimenti per animali.
Cum'è u cane premium, u gattu è l'altru alimentu per animali hè diventatu più caru per i cunsumatori, cusì sò i so abitudini di compra.In ogni casu, i pruprietarii di l'animali di cash-strapped ùn anu micca cumprà bè à prezzi di bargain.In u "NielsenIQ Pet Trends Report Q2 2022", l'analisti anu scrittu chì i pruprietarii di animali ponu truvà altre manere di trattà cù i prezzi più alti di e so marche preferite.

Risingalimentu per animalii prezzi anu cambiatu u cumpurtamentu di certi pruprietarii di animali in l'acquistu di alimenti per animali.I prupietari di l'animali di l'animali parenu cumprà picculi pacchetti di e so marche preferite, risparmiendu soldi in u cortu termini, ma mancanu un grande risparmiu.

In risposta à i risultati ottenuti da l'analisti, e fabbriche alimentari, cum'è l'animali in u mercatu, inevitabbilmente piglià misure relative per aumentà a vendita di a marca.
Per a nostra industria di imballaggio, i picculi imballaggi per l'alimenti per animali anu da sforzà per l'eccellenza per cumpete cù diverse cumpagnie di imballaggio in u mercatu.
Per esempiu, e strisce di gatti assai calde nantu à u mercatu sò messe in imballaggi dopu a coccia, a taglio, l'emulsificazione, a cantina, a sterilizazione à alta temperatura, a pulizia è a rinfrescante., Imballaggio cùMateriale PEùn pò micca scuntrà un tali standard.Hè necessariu di utilizàMateriale RCPPper assicurà chì i prudutti in u pacchettu ùn si deterioranu è mantenenu freschi è sani.I prudutti di strisce di gatti sò in gran parte imballatirotuli.

rollu 1
rotulu 2
rollu 5

Coils seranu usati sempre più in l'imballa di l'alimentu per animali.

Per certiimballaggio per l'alimentariu per animali domesticichì ùn hà micca bisognu di trattamentu d'alta temperatura, u materiale PE pò esse usatu per risponde à i bisogni.

A nostra cumpagnia hà sempre avutu i membri di u laboratoriu per realizà l'aghjurnamenti tecnichi nantu à l'imballaggi in risposta àcambiante esigenze di u mercatu.
"I dati di NielsenIQ da marzu 2021 à maghju 2022 mostranu chì mentre l'inflazione cuntinueghja à aumentà, l'unità EQ di animali domestici cadenu più rapidamente cà l'unità totali, chì pò indicà chì i cunsumatori compranu unità più chjuche".l'analisti anu scrittu..Dimensione di imballaggio". "Questa tendenza hè prevista. cuntinuà cum'è l'inflazione cresce in u ghjugnu; Hè ancu nutà chì, malgradu l'inflazione alta, i patroni di l'animali sò riluttanti di cambià u so cumpurtamentu di compra troppu in questa categuria ".


Tempu di Postu: 20-Sep-2022