banner

Novu metudu di apertura - Opzioni di zipper Butterfly

Utilizemu una linea laser per fà u saccu più faciule da strappare, chì ottimisimu assai l'esperienza di u cunsumadore.

Nanzu, u nostru cliente NOURSE hà sceltu u zipper laterale quandu persunalizà u so saccu di fondu pianu per 1,5 kg di cibo per animali.Ma quandu u pruduttu hè messu in u mercatu, una parte di u feedback hè chì, se i clienti ùn fate micca attente à a direzzione quandu utilizanu stu zipper, serà difficiule di strappà.

U direttore di compra di NOURSE ci hà cuntattatu rapidamente, sperendu di migliurà u prublema di zipper mentre mantenenu l'unicità.

Dopu parechji prucessi è teste ripetute, avemu infine decisu di fà stu filu faciule da strappare da una linea laser per ottene l'effettu più perfettu.Ùn pò micca solu strappate bè, ma ancu mette in risaltu a particularità di u zipper, chì hè assai sfarente di i zippers ordinali nantu à u mercatu è migliurà a ricunniscenza di a marca.

A linea laser hè fatta prima chì a borsa hè fatta.U principiu hè di fà una linea prufonda nantu à a film stampata, chì ùn serà micca danatu quandu si stà, ma quandu si strappa u saccu cù a manu, pigliate l'apertura di lacrime faciule è seguite.Linea laser, serà assai faciule di strappare.

Per i nostri clienti, sta nova forma di zipper significa chì ci saranu più scelte di zipper in u futuru, micca solu zipper normale;da l 'altra banda, à traversu sta migliione, u nostru prucessu di pruduzzione hè più migliuratu.

Cù Meifeng squadra tecnicu, avemu sempre piace à sente da i nostri clienti è offre un novu pianu à risolve i prublemi è mantene innuvatu u pacchettu in una cunvenzione, facile à purtà è più amichevuli di usu modu di cullaburazione à i vostri marchi.

Dunque, ogni prublema di produttu, per piacè cuntattate unu di i nostri rapprisentanti, faremu u nostru megliu per aiutà u vostruimballaggioprublemi.Aè esse u vostru cumpagnu di imballaggio affidabile.


Tempu di post: 23-mar-2022