banner

Materiali cumunimenti usati per i sacchetti stand-up di l'alimentu per animali

I materiali cumunimenti utilizati per i sacchetti stand-up di l'alimentu per animali include:

Polietilene d'alta densità(HDPE): Stu materiale hè spessu usatu per fà sacchetti stand-up robusti, cunnisciuti per a so eccellente resistenza à l'abrasione è durabilità.

Polietilene à bassa densità (LDPE): U materiale LDPE hè comunmente utilizatu per fà sacchetti stand-up flessibili, adattati per imballà articuli più dilicati per l'alimentariu per animali.

Materiali cumposti: Sacchetti stand-up di cibo per animalipò ancu esse fattu di materiali cumposti cumposti da diverse strati per furnisce una migliore resistenza à l'umidità, a tenuta d'aria è a ritenzione di freschezza.

In quantu à e dimensioni,I sacchetti stand-up di alimenti per animali domestici sò in diverse dimensioni basate nantu à i bisogni specifichi di u produttu è di a marca.In generale, alcune dimensioni cumuni includenu:

8 once (ounces):Adatta per l'imballaggio di alimenti per animali di piccula dimensione o tratta.
16 once (ounces):Spessu usatu per l'imballaggio di l'alimentu per animali di taglia media.
32 once (ounces):Adatta per imballaggi alimentari di grande dimensione.
Misure personalizzate:I pruduttori di alimenti per animali ponu sceglie dimensioni persunalizate per risponde à i so bisogni specifichi di imballaggio di u produttu.
Per piacè nutate chì queste dimensioni sò solu esempi cumuni, è e dimensioni attuali aduprate pò varià secondu u tipu di produttu, a marca è a dumanda di u mercatu.

sacca in piedi
sacchetti di imballaggio di alimenti per animali domestici

Tempu di Postu: 14-Nov-2023