banner

Quantu sapete di l'imballa plastica di u vostru alimentu puffed preferitu?

Cibu soffiatuhè un alimentu scioltu o croccante fattu di cereali, patate, fagioli, frutti è ligumi o sementi di noci, etc., per coccia, frittura, estrusione, micru è altri prucessi di puffing.In generale, stu tipu d'alimentu hà assai oliu è grassu, è l'alimentariu hè facilmente oxidatu.Per assicurà a conservazione di u pruduttu, a pruprietà di a barriera di u materiale di imballaggio hè generalmente necessaria à esse relativamente alta.

https://ytmeifeng.en.made-in-china.com/product/qdsATekGbBYn/China-Custom-Printing-Apple-Chips-Easter-Candy-Cello-Bag-for-Candy-Jelly-Candy-Bag.html

Alluminiuhè ricunnisciutu com'è un materiale cù proprietà di duttilità è barriera eccellenti, per quessa hè largamente utilizatu in u campu di l'imballaggi alimentari.

Imballaggio flessibile di plastica gonfiabilehè una forma di imballaggio chì a maiò parte di l'alimenti puffed usanu.U gasu injectatu crea una strata di cinturione isolante trà l'alimentu puffed fragile è l'imballaggio, chì esercita l'effettu di ammortizzamentu è assorbimentu di scossa.Dunque, imballaggio flessibile in plastica gonfiabile Prestazione eccellente in resistenza à a pressione.

Certi sustanzi in sacchetti di cibo puffed superanu u standard, chì causanu dannu à a salute umana.A scelta di una cumpagnia di imballaggio cù una tecnulugia eccellente hè u puntu chjave.

Per quessa, u mercatu hà i seguenti requisiti per a prestazione di sacchetti di imballaggio di alimenti soffiati:
1. Bonua tenuta d'aria richiedes bona forza di sigillatura termica di u saccu gonfiabile
2. Bonuresistenza à l'ossigenu, impediscendu chì l'ossigenu esternu entre in u saccu gonfiabile per corrode l'alimentu, è impedisce ancu chì u gasu in u saccu sguassate per furmà un saccu shriveled.
3. Bonuresistenza à l'oliu è prestazioni di bloccu di luce, cusì a qualità di film compositu aluminized hè cuntrullata
4. Imballaggio raghjonecuntrollu di i costil, cusì u cuntrollu di spessore materiale è strutturalemateriale cosT sò ancu cunsiderazioni chjave per e cumpagnie di imballaggio.

https://ytmeifeng.en.made-in-china.com/product/bONtirqvkBYV/China-Food-Grade-Chips-French-Fries-Plastic-Potato-Chips-Packaging-Pouch.html

Cù l'intensificazione di a cumpetizione di l'alimentu puffed in u mercatu, e cumpagnie di imballaggio sò ancu migliurà constantemente a so artigianalità, ottimizendu constantemente a qualità di imballaggio, è sforzendu per più ordini.


Tempu di post: 29-Jan-2023