banner

Imballaggio ad alta barriera per alimenti liofilizzati

E cundizioni di imballaggio persnacks di frutta liofilizzatatipicamente esige un materiale di alta barriera per impediscenu l'umidità, l'ossigenu è altri contaminanti da entra in u pacchettu è degradanu a qualità di u pruduttu.I materiali di imballaggio cumuni per i snacks di frutti liofilizzati includenu filmi laminati cum'èPET/AL/PE, PET/NY/AL/PE, o PET/PE, chì furnisce eccellenti proprietà di barriera di l'ossigenu è l'umidità.

nutspouch

U prucessu di imballaggio per i snacks di frutti liofilizzati spessu implica l'usu di un vacuum sealer o un flussu di nitrogenu per caccià l'aria da u pacchettu è creà un segellu ermeticu, chì aiuta à priservà a qualità è a vita di u pruduttu.Hè impurtante ancu di assicurà chì l'imballu hè durabile è capace di sustene qualsiasi impattu potenziale o puntura durante u almacenamentu è u trasportu.

Un persunalizatu recentementeimballaggio di frutti liofilizzatisacca stand-uphè fattu di carta d'aluminiu.Dopu à l'esperimenti, u saccu stand-up di frutti liofilizzati fattu di materiale d'alta barriera hà una capacità di conservazione fresca più forte è un gustu di l'alimentariu megliu.

L'appiecazione di a tecnulugia di l'alimentu liofilizatu hè diventatu più è più maturu, è l'alimentu liofilizzato hè diventatu più è più populari.A bona tecnulugia di imballaggio furnisce eccellenti cundizioni di almacenamento per a preservazione di l'alimenti liofilizzati.

 

In generale, e cundizioni di imballaggio per i snacks di frutti liofilizzati miranu à furnisce un ambiente ermeticu è a prova di umidità per mantene a freschezza, u gustu è a struttura di u pruduttu.


Tempu di post: 19-mar-2023