banner

GREEN PACKAGING - Sviluppu di l'industria di a produzzione di sacchetti amichevuli di l'ambiente

Nta l'ultimi anni, l'imballaggi di plastica si sò sviluppati rapidamente è diventanu i materiali di imballaggio cù a maiò parte di applicazioni.Frà elli, l'imballaggi flessibili di plastica composti sò stati largamente utilizati in l'alimentariu, a medicina, i cosmichi è altri campi per via di a so prestazione superiore è di u prezzu bassu.
Meifeng cunnosce assai bè l'impurtanza di u sviluppu verde.Hè un compitu assai impurtante per noi di accelerà u sviluppu di a "produzione di imballaggi verdi", chì hè ecunomica, ecologica è affidabile in u rendiment di l'igiene di u produttu.
In u prucessu di pruduzzione, l'imprese di stampa è di imballaggio utilizanu assai tinta di culore è solventi organici, pruduceranu assai composti organici volatili è gasi di rifiuti organici, per cuntrullà i danni à l'ambiente da u capu di fonte, Meifeng. sceglie à aduprà da a certificazione di prutezzione ambientale statali, tinta di stampa ambientale, adesivi, cum'è senza tinta di benzene, tinta d'acqua, ecc.
Cù l'approfondimentu di a guvernanza di i VOC di a Cina, l'industria di l'imballaggio di a Cina hà bisognu urgente di una governanza efficace di u prucessu è di a tecnulugia di i VOC.In risposta à a chjama naziunale è ancu per prutege l'ambiente, Meifeng hà introduttu u sistema di emissioni di VOC in 2016 per sfruttà pienamente u metudu di combustione per cunvertisce l'energia di u calore in u supply internu, per ottene a prutezzione di l'ambiente, a riduzione di u cunsumu è a stabilità di a produzzione. sistema.
Vantaghji:
1. Nisun residuu di solventi - u residuu di COV hè basicamente 0
2.Reduce u cunsumu d'energia
3.Reduce a perdita
A cumpusizioni senza solventi hè di grande significazione per a guvernanza di VOC, perchè risolve u prublema di trattamentu di VOC in u prucessu di cumpunimentu di l'industria di imballaggio è stampa da a fonte.In 2011, Mefeng upgraded machine à pruduzzione in Italia Laminators senza solventi "Nordmaccanica", pigghiannu a guida in a strada di prutezzione di l'ambiente è bassu emissioni.
Per mezu di e misure di cuntrollu di materia prima è di rinfurzà di l'equipaggiu, Meifeng hà riesciutu à ottene l'effettu tecnologicu di l'imballaggio à bassa contaminazione è amichevule à l'ambiente, chì ùn solu prutege l'ambiente, ma ancu rende l'imballaggio di qualità alimentaria più sicura è sana.


Tempu di post: 23-mar-2022