banner

Imballaggi alimentari surgelati imballaggi cumunimenti usati

Alimenti congelatisi riferisce à l'alimenti chì anu qualificatu materie prime alimentarii chì sò stati trattati bè, congelati à una temperatura di-30°, è almacenatu è distribuitu à una temperatura di-18°o più bassu dopu l'imballu.

A causa di l'almacenamiento di a catena di friddu à bassa temperatura in tuttu u prucessu, l'alimentu surgelatu hà e caratteristiche di una longa conservazione, un cunsumu micca peribule è cunvene, ma questu pone ancu sfide maiò è esigenze più altu per i materiali di imballaggio.

A struttura di materiale utilizata in u cumunisacchetti di imballaggio di alimenti surgelatiin u mercatu oghje:

1. PET/PE
Sta struttura hè più cumuna in l'imballaggi alimentari surgelati rapidamente.Hè megliu a prova di umidità, resistenti à u friddu, è a temperatura di a temperatura bassa, è u costu hè relativamente bassu.

2.BOPP/PE, BOPP/CPP
Stu tipu di struttura hè a prova di umidità, resistenti à u friddu, è sigillata à bassa temperatura cù una forza di tensione alta è un costu relativamente bassu.Frà elli, BOPP / PE, l'apparenza è u sensu di u saccu di imballaggio sò megliu, chì ponu migliurà a qualità di u produttu.

3. PET/VMPET/CPE, BOPP/VMPET/CPE
A causa di l'esistenza di a strata aluminium-plated, a superficia di sta struttura hè exquisitely stampata, ma u calore-sealability bassu-temperature hè un pocu poviru, è u costu hè altu, cusì u tassu d'utilizazione hè bassu.

4. NY/PE, PET/NY/LLDPE, PET/NY/AL/PE
Stu imballaggio strutturale hè resistente à a congelazione è à l'impattu.A causa di l'esistenza di ustrata NY, Havi una bona resistenza à a perforazione, ma u costu hè relativamente altu.Hè generalmente usatu per imballà prudutti angulari o pesanti.

saccu di alimenti surgelati
alimenti surgelati abg

In più, ci sò qualchi sèmplicesacchetti di PE, chì sò generalmente usati per imballà verdura è frutti, è i sacchetti di imballaggio esterni di alimenti congelati.Imballaggio in PE compostuhè ancu un saccu di imballaggio ecologicu è riciclabile.

I prudutti qualificati devenu avè un imballaggio qualificatu, i prudutti anu da esse pruvati, è l'imballu deve esse pruvatu ancu di più.


Tempu di Postu: Feb-10-2023