banner

Fattori chì affettanu a qualità di termosaldatura di l'imballaggio in sacchetti di retort

A qualità di termosaldatura di i sacchetti di imballaggi compositi hè sempre stata unu di l'articuli più impurtanti per i fabricatori di imballaggi per cuntrullà a qualità di u produttu.I seguenti sò i fatturi chì influenzanu u prucessu di termosealing:

1. U tipu, u gruixu è a qualità di u materiale di a strata di termosigillamentu anu una influenza decisiva nantu à a forza di termosealing.I materiali di termosaldatura cumunimenti usati per l'imballaggi compositi includenu CPE, CPP, EVA, adesivi hot melt è altri filmi modificati co-estrusi o mischiati di resina ionica.L'épaisseur du matériau de la couche thermo-scellant est généralement entre 20 et 80 μm, et dans des cas particuliers, il peut atteindre 100 à 200 μm.Per u listessu materiale di termo-sealing, a so forza di calore-sealing aumenta cù l'aumentu di u grossu di termo-sealing.A forza di saldatura termica di usacchetti di replicahè generalmente necessaria à ghjunghje sin'à 40 ~ 50N, cusì u gruixu di u materiale termosealing deve esse sopra à 60 ~ 80μm.

组图

2. A temperatura di saldatura di calore hà l'influenza più diretta nantu à a forza di saldatura di calore.A temperatura di fusione di diversi materiali determina direttamente a qualità di a temperatura minima di saldatura di u saccu compostu.In u prucessu di pruduzzione, per via di l'influenza di a pressione di sigillatura di calore, di a velocità di fabricazione di sacchetti è di u gruixu di u sustrato compositu, a temperatura di sigillatura di calore attuale hè spessu più altu ch'è a temperatura di fusione di u materiale di sigillatura di calore.A più chjuca hè a pressione di saldatura di calore, più alta hè a temperatura di saldatura di calore necessaria;più veloce hè a velocità di a macchina, u più grossu hè u materiale di a superficia di u film compositu, è u più altu hè a temperatura di sigillatura di calore necessaria.Se a temperatura di termosigillamentu hè più bassu di u puntu di ammollimentu di u materiale di termosigillamentu, ùn importa micca cumu per aumentà a pressione o allargà u tempu di termosellatura, hè impussibile di fà a strata di termosellatura veramente sigillata.Tuttavia, se a temperatura di saldatura di calore hè troppu alta, hè assai faciule per dannà u materiale di saldatura di calore à u bordu di saldatura è l'estrusione di funnu, risultatu in u fenomenu di "tagliatura di radice", chì riduce assai a forza di sigillatura di u calore di u sigillo. a resistenza à l'impattu di u saccu.

3. Per ottene a forza ideale di saldatura termica, una certa pressione hè essenziale.Per i sacchetti di imballaggio sottili è ligeri, a pressione di termosigillamentu deve esse almenu 2kg / cm ", è aumenterà cù l'aumentu di u grossu tutale di u film compostu. Se a pressione di termosigillamentu hè insufficiente, hè difficiule di fà. ghjunghje una vera fusione trà i dui filmi, risultatu in u calore lucale U sigillamentu ùn hè micca bonu, o hè difficiule di caccià e bolle d'aria catturate in u mità di a saldatura, risultatu in a saldatura virtuale, di sicuru, a pressione di sigillatura di calore ùn hè micca. u più grande pussibule, ùn deve micca dannà u bordu di saldatura, perchè à una temperatura di saldatura di calore più altu, U materiale di saldatura di calore nantu à u bordu di saldatura hè digià in un statu semi-molten, è troppu pressione pò facilmente strincà fora di parte di u materiale termo-sealing, facennu u latu di a cucitura di saldatura formanu un statu mezzu tagliatu, a cucitura di saldatura hè fragile, è a forza di saldatura hè ridutta.

4. U tempu di termosigillamentu hè determinatu principalmente da A velocità di a macchina di fabricazione di sacchetti hè determinata.U tempu di saldatura di calore hè ancu un fattore chjave chì afecta a forza di sigillatura è l'apparenza di a saldatura.A listessa temperatura è a pressione di sigillatura di calore, u tempu di sigillatura di calore hè più longu, a capa di saldatura di calore serà più cumpletamente fusionata, è a cumminazione serà più forte, ma Se u tempu di saldatura di calore hè troppu longu, hè faciule per causà a saldatura. per arrugà è influenzà l'aspettu.

5. Se a saldatura di saldatura dopu a saldatura ùn hè micca bè rinfriscata, ùn hà micca solu affettà l'aspettu flatness di a saldatura, ma ancu avè una certa influenza nantu à a forza di saldatura.U prucessu di rinfrescante hè un prucessu di eliminà a cuncentrazione di stress da a forma di a cucitura saldata ghjustu dopu a fusione è a sigillatura di calore à una temperatura più bassa sottu una certa pressione.Dunque, se a pressione ùn hè micca abbastanza, a circulazione di l'acqua di rinfrescante ùn hè micca liscia, u voluminu di circulazione ùn hè micca abbastanza, a temperatura di l'acqua hè troppu alta, o u rinfrescante ùn hè micca puntuale, u rinfrescante serà poveru, u bordu di sigillatura di calore serà. warped, è a forza di termosigillatura serà ridutta.
.
6. A più volte di termosigillatura, u più altu a forza di termosealing.U numaru di sigillatura di calore longitudinale dipende da u rapportu di a durata effettiva di a barra di saldatura longitudinale à a durata di u saccu;u numeru di sigillatura di calore trasversali hè determinata da u numeru di setti di dispusitivi di sigillatura di calore trasversali nantu à a macchina.Un bon sealing termicu richiede almenu duie volte di calori sealing.A macchina generale di fabricazione di sacchetti hà dui set di coltelli caldi, è più altu hè u gradu di sovrapposizione di i culteddi caldi, u megliu l'effettu di sigillatura di calore.

7. Per u film compositu di a listessa struttura è u grossu, più altu hè a forza di scorcia trà i strati composti, più grande hè a forza di sigillatura di calore.Per i prudutti cù una forza di sbucciatura composita bassa, u dannu di saldatura hè spessu u primu peeling interlayer di u film compositu à a saldatura, risultatu in a strata di termo-sigillamentu internu chì porta indipendentamente a forza di trazione, mentre chì u materiale di a superficia perde u so effettu di rinforzu, è u calore-sealing di a saldatura A forza hè cusì ridutta assai.Se a forza di sbucciatura composita hè grande, a sbucciatura di l'interlayer à u bordu di saldatura ùn si farà micca, è a forza di sigillatura di calore reale misurata hè assai più grande.


Tempu di Postu: Jul-08-2022