A qualità di a sigillatura à calore di i sacchetti d'imballaggio cumposti hè sempre stata unu di l'elementi più impurtanti per i pruduttori d'imballaggio per cuntrullà a qualità di u produttu. I seguenti sò i fattori chì influenzanu u prucessu di sigillatura à calore:
1. U tipu, u spessore è a qualità di u materiale di u stratu di termosaldatura anu una influenza decisiva nantu à a forza di termosaldatura.I materiali di sigillatura à caldo cumunimenti usati per l'imballaggi cumposti includenu CPE, CPP, EVA, adesivi à fusione à caldo è altri filmi mudificati coestrusi o mischiati in resina ionica. U spessore di u materiale di u stratu di sigillatura à caldo hè generalmente trà 20 è 80 μm, è in casi speciali, pò ghjunghje à 100 à 200 μm. Per u listessu materiale di sigillatura à caldo, a so forza di sigillatura à caldo aumenta cù l'aumentu di u spessore di a sigillatura à caldo. A forza di sigillatura à caldo di usacchetti di retortahè generalmente necessariu per ghjunghje à 40 ~ 50N, dunque u spessore di u materiale di sigillatura à calore deve esse superiore à 60 ~ 80μm.
2. A temperatura di sigillatura à calore hà l'influenza più diretta nantu à a forza di sigillatura à calore.A temperatura di fusione di diversi materiali determina direttamente a qualità di a temperatura minima di sigillatura à calore di u saccu cumpostu. In u prucessu di pruduzzione, per via di l'influenza di a pressione di sigillatura à calore, a velocità di fabricazione di u saccu è u spessore di u sustratu cumpostu, a temperatura effettiva di sigillatura à calore hè spessu più alta di a temperatura di fusione di u materiale di sigillatura à calore. Più chjuca hè a pressione di sigillatura à calore, più alta hè a temperatura di sigillatura à calore necessaria; più rapida hè a velocità di a macchina, più grossu hè u materiale di u stratu superficiale di u film cumpostu, è più alta hè a temperatura di sigillatura à calore necessaria. Se a temperatura di sigillatura à calore hè più bassa di u puntu di rammollimentu di u materiale di sigillatura à calore, ùn importa micca cumu aumentà a pressione o prulungà u tempu di sigillatura à calore, hè impussibile di fà chì u stratu di sigillatura à calore sigilli veramente. Tuttavia, se a temperatura di sigillatura à calore hè troppu alta, hè assai faciule dannà u materiale di sigillatura à calore à u bordu di saldatura è l'estrusione di fusione, risultendu in u fenomenu di "tagliu di radica", chì riduce assai a forza di sigillatura à calore di a sigillatura è a resistenza à l'impattu di u saccu.
3. Per ottene a forza di sigillatura à calore ideale, una certa pressione hè essenziale.Per i sacchetti d'imballaggio fini è leggeri, a pressione di termosaldatura deve esse almenu 2 kg/cm", è aumenterà cù l'aumentu di u spessore tutale di u film cumpostu. Se a pressione di termosaldatura hè insufficiente, hè difficiule d'ottene una vera fusione trà i dui filmi, risultendu in calore lucale. A sigillatura ùn hè micca bona, o hè difficiule di caccià e bolle d'aria intrappulate in u mezu di a saldatura, risultendu in una saldatura virtuale; benintesa, a pressione di termosaldatura ùn hè micca a più grande pussibule, ùn deve micca dannà u bordu di saldatura, perchè à una temperatura di termosaldatura più alta, u materiale di termosaldatura nantu à u bordu di saldatura hè digià in un statu semi-fusu, è troppa pressione pò facilmente spremere una parte di u materiale di termosaldatura, facendu chì u bordu di a cucitura di saldatura formi un statu mezu tagliatu, a cucitura di saldatura hè fragile, è a forza di termosaldatura hè ridutta.
4. U tempu di sigillatura à calore hè principalmente determinatu da a velocità di a macchina per fà sacchetti.U tempu di sigillatura à calore hè ancu un fattore chjave chì influenza a forza di sigillatura è l'aspettu di a saldatura. À listessa temperatura è pressione di sigillatura à calore, u tempu di sigillatura à calore hè più longu, u stratu di sigillatura à calore serà più cumpletamente fusu, è a cumminazione serà più forte, ma se u tempu di sigillatura à calore hè troppu longu, hè faciule fà chì a cucitura di saldatura si raggrinzi è affetti l'aspettu.
5. Sè a saldatura dopu a sigillatura à caldo ùn hè micca bè raffreddata, ùn solu affetterà a planarità di l'aspettu di a saldatura, ma averà ancu una certa influenza nantu à a forza di sigillatura à caldo.U prucessu di raffreddamentu hè un prucessu di eliminazione di a cuncentrazione di stress modellendu a saldatura subitu dopu a fusione è a sigillatura à calore à una temperatura più bassa sottu una certa pressione. Dunque, se a pressione ùn hè micca abbastanza, a circulazione di l'acqua di raffreddamentu ùn hè micca liscia, u vulume di circulazione ùn hè micca abbastanza, a temperatura di l'acqua hè troppu alta, o u raffreddamentu ùn hè micca puntuale, u raffreddamentu serà scarsu, u bordu di sigillatura à calore serà deformatu è a forza di sigillatura à calore serà ridutta.
.
6. Più volte di sigillatura à calore, più alta hè a forza di sigillatura à calore.U numeru di sigillature termiche longitudinali dipende da u rapportu trà a lunghezza effettiva di a barra di saldatura longitudinale è a lunghezza di u saccu; u numeru di sigillature termiche trasversali hè determinatu da u numeru di gruppi di dispositivi di sigillatura termica trasversali nantu à a macchina. Una bona sigillatura termica richiede almenu duie volte di sigillatura termica. A macchina generale per fà sacchetti hà dui gruppi di cultelli caldi, è più altu hè u gradu di sovrapposizione di i cultelli caldi, megliu hè l'effettu di sigillatura termica.
7. Per u filmu cumpostu di a listessa struttura è spessore, più alta hè a resistenza à u sbucciamentu trà i strati cumposti, più grande hè a forza di sigillatura à u calore.Per i prudutti cù una bassa resistenza à u strappamentu cumpostu, u dannu di a saldatura hè spessu u primu strappamentu interstrato di u film cumpostu à a saldatura, ciò chì face chì u stratu internu di sigillatura termica supporti indipindentamente a forza di trazione, mentre chì u materiale di u stratu superficiale perde u so effettu di rinforzu, è a sigillatura termica di a saldatura A forza hè cusì assai ridutta. Se a resistenza à u strappamentu cumpostu hè grande, u strappamentu interstrato à u bordu di a saldatura ùn si verificarà, è a forza di sigillatura termica effettiva misurata hè assai più grande.
Data di publicazione: 08 lugliu 2022