banner

Formazione di l'impiegati

MeiFeng hà più di 30 anni di sperienza, è tutta a squadra di gestione hè in un bonu sistema di furmazione.
Cunducemu una furmazione regulare di cumpetenze è apprendimentu per i nostri impiegati, premiemu quelli eccellenti impiegati, affissemu è elogiamu per u so travagliu eccezziunale, è mantenemu l'impiegati positivamente in ogni mumentu.

squadra (1)
Rigularmente, furnimu ogni tipu di cumpetizione per l'attività di u funziunamentu di a macchina, è dà un cuncettu di furmazione di "Reduce, Recyclable, Reused" à i nostri impiegati, attraversu tutti i sforzi per cuntribuisce à una bona industria di imballaggio è aiutanu i nostri cumpagni à ottene un imballaggio perfettu. piani, à u listessu tempu, vulemu dà un imballaggio verde, sicuru è sustinibili à u futuru.È questu hè sempre in a mente di l'impiigatu di Meifeng.

squadra (2)

Per i nostri rappresentanti di vendita avemu offertu ancu una furmazione regulare, hè a finestra cunnessa da l'esterno à l'internu, i nostri membri di a squadra di vendita ùn solu bisognu di cunnosce bè i nostri prudutti, ma ancu di cunnosce i nostri clienti.Cumu fà una cunnessione liscia da una idea fantastica à un pianu di imballaggio di realità hè un travagliu di cumpetenza per tutti l'equipa di vendita.

squadra (3)

Ci piacerebbe à sente da i nostri clienti, ma ancu di fà un prototipu per e so idee.Avemu una squadra di cumpetenza per simulare l'idea di u cliente è fatta a manu prima di a produzzione di massa.Questu hè grande riduzzione di u cliente persu da novi risichi di imballaggio.

squadra (6)

Tutti issi beddi cuncetti sò ricunnisciuti da i gruppi Meifeng, è quandu i novi impiegati partenu da u travagliu, sò furmatu ancu sti cuncetti.

Per mezu di un sistema cumpletu di furmazione.Tutti i persone di Meifeng sò dedicati cù i nostri travaglii è appassiunati di i nostri prudutti.Cù i nostri clienti è i partenarii, creeremu un grande imballaggio à i nostri clienti, à i mercati finali.Semu pruduttori ma ancu cunsumatori, è simu rispunsevuli di l'ambiente ancu di l'industria di imballaggi alimentari.


Tempu di Postu: Apr-11-2022