banner

Sapete perchè i sacchetti stand up sò cusì populari?

Camminendu per i supermercati grandi è chjuchi è i magazzini di cunvenzione, pudete vede chì più è più prudutti utilizanusacchetti stand-upper imballà i so prudutti, allora parlemu di i so vantaghji.

super mercatu

Comodità: I sacchetti in piedi sò convenienti per aduprà è almacenà.I sacchetti ponu stà nantu à i so propiu, facendu fàciule à riempie, almacenà è vede nantu à i scaffali.

Risparmio di spaziu: I sacchetti in piedi occupanu menu spaziu cà l'altri tipi di imballaggi, cum'è cuntenituri rigidi o scatuli.Questu hè particularmente impurtante per i spazii di vendita induve u spaziu di i scaffali hè un primu.

Personalizable: I sacchetti in piedi ponu esse persunalizati per risponde à i bisogni specifichi di un pruduttu.Sò dispunibuli in una varietà di dimensioni, forme è materiali, è ponu esse stampati cù marca è altre informazioni.

Proprietà barriera: SI sacchetti di tanding ponu esse designati cù diverse proprietà di barriera per prutege u cuntenutu da l'umidità, l'ossigenu, a luce è altri fattori ambientali chì puderanu influenzà a qualità è a vita di u pruduttu.

Sostenibilità:Parechje sacchetti in piedi sò fatti di materiali riciclabili o biodegradabili, chì li facenu una opzione più sustinibili chì i materiali di imballaggio tradiziunali.

Costu efficace: I sacchetti in piedi sò spessu più efficaci di u costu di l'altri tipi di imballaggi, soprattuttu per i picculi è mediu imprese.Hanu bisognu di menu materiale per pruduce è ponu esse spediti è almacenati in modu più efficiente cà altri tipi di imballaggi.

Sceglite una cumpagnia di imballaggio di fiducia per accumpagnà a vostra cumpagnia per diventà più forte è più forte,Meifenghè di fiducia.

Yantai Meifeng Plastic Products Co., Ltd.
Email: masha@mfirstpack.com
whatsup: + 86 17616176927


Tempu di post: 31-mar-2023