banner

Sapete e cundizioni di imballaggio di fertilizzanti liquidi?

Sacchetti di imballaggio di fertilizzanti liquidibisognu di risponde à certi esigenze per assicurà a sicurità è l'efficacità di u pruduttu.
Certi esigenze cumuni includenu:

imballaggio di fertilizzanti
imballaggio di fertilizzanti

Materiale:U materiale di u saccu di imballaggio deve esse capace di sustene e proprietà chimiche di u fertilizzante liquidu, è ancu qualsiasi fatturi esterni, cum'è a luce UV o l'umidità.I materiali cumuni usati per i sacchetti di imballaggio di fertilizzanti liquidi includenu LDPE, LLDPE è PET.

 

Forza:U saccu di imballaggio deve esse capace di sustene u pesu di u fertilizzante liquidu senza rumpia o fuga.U saccu duveria ancu esse capace di resistere à punchures è lacrime.

 

Sigillatura: U saccu di imballaggio deve esse sigillatu bè per prevene eventuali perdite o spills.U metudu di sigillatura utilizatu deve esse capace di sustene a pressione di u fertilizzante liquidu.

 

Dimensione è forma: A dimensione è a forma di u saccu di imballaggio deve esse adattatu per a quantità di fertilizzante liquidu imballatu, è ancu per i bisogni di almacenamento è trasportu.

Etichettatura: U saccu di imballaggio deve esse etichettatu currettamente cù informazioni cum'è u nome di u produttu, u fabricatore, l'ingredienti è l'istruzzioni d'usu.

 

Conformità: Scelta di materiale di trè o più strati, cumpresi AL, cuntenuti corrosivi selezzione di materiale internu CPP, l'apparenza ùn deve micca pieghe, graffi, perforazioni, corpi stranieri, delamination ùn hè micca permessa, deviazione di limitu di dimensione, forza di peeling, forza di ligame termale, forza di tensione. , per piacè riferite à GB/ T41168-2021 per i dettagli

 

Tecnulugia imballaggio MeiFeng maturu, impegnà forte, sistema di cuntrollu di qualità cumpleta, 30 anni di pruduzzione prufessiunale di sacchetti di imballaggio, s'è vo vulete riduce u costu di prucessu è errore, à cooperà cù imballaggio Mei Feng.


Tempu di Postu: Apr-24-2023