banner

Imballaggio di caffè, imballaggio cù un sensu pienu di design.

Cafè è tèsò i bevi chì ghjente spessu beie in a vita, machine à caffè sò ancu apparsu in diverse forme, èsacchetti di imballaggio di caffèdiventanu sempre più di moda.

In più di u disignu di l'imballu di caffè, chì hè un elementu attraente, a forma di u saccu di caffè hè ancu unu di i fatturi impurtanti.

MF Sacchetti di plastica

World Coffee Research annuncia a furmazione di una reta glubale di creazione di caffè intitulata Innovea.
U cunsigliu cummerciale vietnamita cunsiglia à l'imprese per prufittà di u Cumitatu di Cooperazione Economica Joint Vietnam-Germania è di l'Accordu di Liberu Cummerciu UE-Vietnam (EVFTA) per aumentà l'esportazioni di caffè in Germania è in l'UE.

Diversi nutizie mostranu chì u mercatu di u caffè hè in espansione constantemente, a qualità di u caffè hè ancu migliurà, è i requisiti per a preservazione di u caffè sò ancu più alti.Saccu di fondu pianu Saccu di imballaggio di film laminatu di foglia d'aluminiu cù valvola d'aria, chì permette à i grani di cafè per respira, megliu preservazione è preservazione.

A nostra qualità hè sempre stata in prima linea, u nostru serviziu hè rispunsevule, imballaggi persunalizati è costruzione di marca.


Tempu di Postu: 26-Nov-2022