banner

Applicazione di film di imballaggio aluminizatu

U grossu di carta d'aluminiu utilizatu perimballaggio di bevandeèimballaggi alimentarii sacchetti sò solu 6,5 microns.Questa fina capa d'aluminiu repelle l'acqua, cunserva umami, pruteghja contra i microorganismi dannosi è resiste à e macchie.Hà e caratteristiche di opacu, argentu-biancu, anti-brillante, bona barriera, resistenza à a temperatura alta è bassa, resistenza à l'oliu, sigillatura termica, ombrezza, fragranza, senza odore peculiar, dolce è cusì.

Film di imballaggio alluminizatuhè furmatu da u revestimentu di una capa d'aluminiu metallicu nantu à a superficia di film plasticu cù un prucessu speciale.Pò esse cumpostu cù una varietà di materiali di imballaggio cù diverse funzioni, cumprese:Film compositu alluminatu PET, film compositu alluminizatu CPP, ecc.

Vantaghji: ufilm compositu di imballaggio alluminizatuhà una bona prestazione, boni proprietà di barriera, barriera di gas, barriera d'ossigenu è prutezzione di luce.Si pò ièssiri usatu a macchina imballaggio autumàticu in forma diroll film, è pò ancu esse pruduciutu in sacchetti di imballaggio di diversi stili è stampati cù mudelli squisiti.

roll stock 10
film di caffè 6

Sacchetti di imballaggio alluminizzatisò ancu chjamati sacchetti di imballaggio d'aluminiu-plastica.I sacchetti di imballaggio di fogli d'aluminiu, cum'è u nome suggerisce, sò sacchetti di imballaggio chì cuntenenu fogli d'aluminiu (aluminiu puru) in a struttura interna.In quantu à u funziunamentu di i sacchetti d'aluminiu, l'effettu di dissipazione di u calore hè megliu cà quellu di i sacchetti d'aluminiu, i sacchetti d'aluminiu puri sò cumpletamente ombreggiati, è i sacchetti d'aluminiu anu effetti d'ombra.

frutti di mare 20

sacchetti piatti alluminizzati

borsa à gusset laterale

sacca alluminizzata quad-seal

borsa di frutti secchi 4

sacchetti stand up alluminizzati

saccu di vacu 14

sacchetti di vacuum alluminizzati

In termini di materiale, i sacchetti d'aluminiu puri sò aluminiu puri cù alta purità è appartenenu à i materiali dolci;i sacchetti d'aluminiu sò mischiati cù materiali cumposti è appartenenu à materiali brittle.In quantu à l'usu, i sacchetti d'aluminiu puri sò più adattati per l'aspiratori, cum'è l'alimenti cotti, a carne è altri prudutti, mentre chì i sacchetti d'aluminiu sò adattati per tè, polveri, etc. In termini di costu, u prezzu unità di sacchetti d'aluminiu puri. hè più altu ch'è quellu di i sacchetti aluminium-plated.


Tempu di post: 14-10-2022