bannera

【Descrizzione simplice】Applicazione di materiali polimeri biodegradabili in imballaggi alimentari

Imballaggi alimentarihè una misura impurtante per assicurà chì u trasportu, a vendita è u cunsumu di e merchenzie ùn sianu micca dannighjati da e cundizioni ambientali esterne è per migliurà u valore di e merchenzie. Cù u miglioramentu cuntinuu di a qualità di vita di i residenti, l'impattu di e sustanzi nantu à a vita quotidiana di i residenti hè in crescita, è u prublema di l'inquinamentu biancu diventa sempre più seriu. I materiali polimeri biodegradabili sò diventati un puntu caldu in a ricerca è u sviluppu di materiali di imballaggio alimentariu.Materiali polimerichi biodegradabiliùn anu micca bisognu di un ambiente particulare o di una seria di cundizioni esterne cum'è a luce, u calore è l'acqua in u prucessu di degradazione. Anu solu bisognu di utilizà microorganismi per pruduce una bona reazione fisicu-chimica è infine generà diossidu di carbonu. Tutti i tipi di sustanzi prudutti da a reazione di degradazione ùn producenu micca inquinamentu è rapprisentanu una piccula minaccia per a salute umana.

BiodegradabileI materiali polimeri ùn anu micca bisognu di un ambiente particulare o di una seria di cundizioni esterne cum'è a luce, u calore è l'acqua in u prucessu di degradazione. Basta à adupràmicroorganismiper pruduce una bona reazione fisicu-chimica è infine generàdiossidu di carbonuTutti i tipi di sustanzi pruduciuti da a reazione di degradazione ùn pruduceranu alcuna inquinazione è rapprisentanu una piccula minaccia per a salute umana.

 

I sacchetti d'imballaggio biodegradabili -sacchetti di caffèè sacchetti d'imballaggio riciclabili -sacchetti d'imballaggio alimentariupruduttu da Yantai Meifeng Plastic Packaging Co.

biodegradabile 1
biodegradabile 2

Ci sò trè tippi principali dibiodegradabileMateriali polimerichi. Unu hè u materiale polimericu pruduttu da i microorganismi, chì sò principalmente ottenuti da a fermentazione microbica, è u più rappresentativu hè u poliidrossibutirratu, chì hà bone proprietà di biodegradazione. Tuttavia, i costi di trasfurmazione è di pruduzzione di tali materiali sò relativamente alti, è sò raramente usati in una pruduzzione specifica. U secondu hè u materiale polimericu sinteticu. Attualmente, i materiali polimerichi sintetici più cumunamente usati in u mercatu cinese sò l'alcol polivinilicu è u policaprolattone. Frà elli, u policaprolattone hè largamente adupratu in l'imballaggio alimentariu. U terzu hè u materiale polimericu naturale. I materiali polimerichi naturali cumuni includenu cellulosa, amidu, proteine ​​è chitosanu cum'è materiali di matrice. Dopu avè utilizatu per un certu periodu di tempu, i materiali polimerichi naturali ponu esse degradati bè è ùn anu alcun effettu nantu à l'ambiente ecologicu esternu. alcuna inquinamentu.

BiodegradabileI polimeri sò unu di i materiali più innovativi in ​​u campu di l'imballaggio. I polimeri biodegradabili anu i vantaghji difonti larghe, riciclabilità, prutezzione di l'ambiente è nisuna inquinamentu,ma i biopolimeri anu certe limitazioni in termini di resistenza à u calore, proprietà di barriera à l'ossigenu è à u vapore acqueo, costu è proprietà meccaniche. Dunque, a ricerca di questu materiale di imballaggio deve esse ulteriormente approfonduta per migliurà a durata di conservazione, u valore nutrizionale è a sicurezza microbica di l'alimentu.
Cusì, sempre più cumpagnie anu cuminciatu à sviluppà imballaggi fatti di materiali biodegradabili, mantenendu u passu cù a tendenza di i tempi è adattendu si à i novi mercati.


Data di publicazione: 30 settembre 2022