L'UE hà introduttu i regulamenti strritter in impurtatiImpresa di plasticaper riduce i rifiuti di plastica è prumove a sustenibilità. I requisiti chjave include l'usu di materiali riciclabili o bioddibili, rispettu di e quali certificazioni ambientali, è aderenza à i standardi di l'emissione di l'emissione di l'emissione di l'emissione di l'emissione di l'emissione di l'emissione di l'emissione di emissione di emissione di emissione di emissione di emissione di emissione di emissione di emissione di emissione di emissione di emissione di emissione di emissione di emissione di emissione di emissione di emissione di emissione di emissione di emissione di emissione di emissione. A pulitica hà ancu impone imposti più alte in plastica non -clable è restrizzioni l'importazione di i materiali di alta contaminante cum'è certe pvcs. A cumpagnie chì esportazioni à u UE deve cumpetite nantu à una s Soluzioni ecèmici, chì puderanu Aumentà i costi di a produzzione, ma apre u novu opportunità di u mercatu. A mossa allinea cù l'obiettivi ambienti di l'UE è l'impegnu à un ecunumia circulare.
Requisiti di Certificazione Ambientale per i prudutti Importati:
I prudutti di imballaggi plastica impurtati in l'UE deve rispittà cù i standard di certificazione Ambientale di eu (cum'èCertificazione Ce). Queste certificazioni copianu a riciclabilità di materiali, sicurità chimica, è di cuntrollu di emissione di carboniu in tuttu u prucessu di produzzione.
L'imprese anu ancu furnisce una valutazione di u ciclu di vita detallata(LCA)Rapportu, indettate u impattu impermariu di u pruduttu, da a produzzione pè dispusalli.
Package Standard di Disegnu:
Tuttavia, a pulitica presente opportunità. E cumpagnie chì ponu adattà rapidamente à e novi regulamenti è offrenu e soluzioni di imballaggio ecunomicu avarà un filu cumpetitivu in u mercatu di l'UE. Cume dumanda di i prudutti verdi cresce, cumpagnie innovattive sò prubabilmente catturà una parte di u mercatu più grande.
Tempu post: Ott-16-2024