bannera

L'UE stringe e regule nantu à l'imballaggi di plastica impurtati: Insights pulitichi chjave

L'UE hà introduttu regulamenti più severi nantu à l'impurtazioniimballaggi di plasticaper riduce i rifiuti di plastica è prumove a sustenibilità. I requisiti chjave includenu l'usu di materiali riciclabili o biodegradabili, u rispettu di e certificazioni ambientali di l'UE è l'aderenza à e norme di emissione di carbone. A pulitica impone ancu tasse più alte nantu à i plastichi micca riciclabili è limita l'impurtazione di materiali altamente inquinanti cum'è certi PVC. L'imprese chì esportanu in l'UE devenu avà fucalizza si nantu à suluzioni ecologiche, chì puderanu aumentà i costi di pruduzzione ma apre nuove opportunità di mercatu. A mossa hè in linea cù l'ubbiettivi ambientali più ampi di l'UE è l'impegnu per una ecunumia circulare.

Requisiti di Certificazione Ambientale per i Prodotti Importati:

Tutti i prudutti d'imballaggio in plastica impurtati in l'UE devenu rispettà e norme di certificazione ambientale di l'UE (cum'èCertificazione CEQueste certificazioni coprenu a riciclabilità di i materiali, a sicurezza chimica è u cuntrollu di l'emissioni di carbone in tuttu u prucessu di pruduzzione.
L'imprese devenu ancu furnisce una Valutazione di u Ciclu di Vita dettagliata(LCA)rapportu, chì descrive l'impattu ambientale di u pruduttu, da a pruduzzione à u smaltimentu.
Norme di cuncepimentu di imballaggi:

Tuttavia, a pulitica presenta ancu opportunità. L'imprese chì ponu adattassi rapidamente à e nuove regulazioni è offre suluzioni di imballaggio ecologiche averanu un vantaghju cumpetitivu in u mercatu di l'UE. Cù a crescita di a dumanda di prudutti verdi, hè prubabile chì l'imprese innovative catturanu una quota di mercatu più grande.


Data di publicazione: 16 d'ottobre di u 2024