Sicondu un'analisi cumpleta di u mercatu da Smithers in u so rapportu intitulatu "U futuru di u filmu d'imballaggio in plastica monomateriale finu à u 2025", eccu un riassuntu distillatu di l'intuizioni critiche:
- Dimensione è valutazione di u mercatu in u 2020: U mercatu mundiale di l'imballaggi in polimeri flessibili à un solu materiale era di 21,51 milioni di tunnellate, per un valore di 58,9 miliardi di dollari.
- Prughjezzione di crescita per u 2025: Si prevede chì, da u 2025, u mercatu crescerà à 70,9 miliardi di dollari, cù un cunsumu chì aumenterà à 26,03 milioni di tunnellate, à un CAGR di 3,8%.
- Riciclabilità: À u cuntrariu di i filmi tradiziunali multistratu chì sò difficiuli da riciclà per via di a so struttura cumposta, i filmi monomateriale, fatti da un solu tipu di polimeru, sò interamente riciclabili, ciò chì aumenta u so appellu per u mercatu.
- Categorie di materiali chjave:
-Polietilene (PE): Duminendu u mercatu in u 2020, u PE hà rapprisintatu più di a mità di u cunsumu mundiale è si prevede chì cuntinuerà a so forte prestazione.
-Polipropilene (PP): Diverse forme di PP, cumprese BOPP, OPP è PP colatu, sò destinate à superà u PE in dumanda.
-Cloruru di polivinile (PVC): Si prevede chì a dumanda di PVC diminuirà à misura chì l'alternative più sustenibili guadagnanu favore.
-Fibra di cellulosa rigenerata (RCF): Si prevede chì sperimenterà solu una crescita marginale durante u periodu di previsione.
- Settori principali d'usu: I settori primari chì utilizavanu questi materiali in u 2020 eranu l'alimenti freschi è i spuntini, cù i primi previsti per assiste à u tassu di crescita più veloce in i prossimi cinque anni.
- Sfide Tecniche è Priorità di Ricerca: Affruntà e limitazioni tecniche di i monomateriali in l'imballaggio di prudutti specifichi hè cruciale, cù a ricerca è u sviluppu cuntinui chì sò una alta priorità.
- Fattori di u Mercatu: U studiu mette in risaltu obiettivi legislativi significativi destinati à riduce i plastichi à usu unicu, iniziative di cuncepimentu ecologicu è tendenze socioeconomiche più ampie.
- Impattu di COVID-19: A pandemia hà influenzatu significativamente sia u settore di l'imballaggi in plastica sia u paisaghju industriale più largu, ciò chì hà necessitatu adattamenti in e strategie di u mercatu.
U rapportu di Smithers serve cum'è una risorsa vitale, furnendu una vasta gamma di più di 100 tabelle è grafichi di dati. Questu offre insights preziosi per l'imprese chì miranu à navigà strategicamente in u paisaghju in evoluzione di e soluzioni di imballaggi in plastica monomateriale, rispondendu à e preferenze di i cunsumatori in evoluzione è entrendu in novi mercati da u 2025.
Data di publicazione: 29 d'aprile di u 2024