bannera

Biodegradabile è compostabile

Definizione è abusu

Biodegradabile è compostabile sò spessu usati in modu intercambiabile per discrive a decomposizione di e materie organiche in cundizioni specifiche. Tuttavia, l'usu impropriu di "biodegradabile" in u marketing hà purtatu à cunfusione trà i cunsumatori. Per risolve questu prublema, BioBag impiega soprattuttu u termine "compostabile" per i nostri prudutti certificati.

 

Biodegradabilità

A biodegradabilità si riferisce à a capacità di un materiale di subisce una degradazione biologica, pruducendu CO2.2, H2O, metanu, biomassa è sali minerali. I microorganismi, alimentati principalmente da rifiuti organici, guidanu stu prucessu. Tuttavia, u termine manca di specificità, postu chì tutti i materiali si biodegradanu eventualmente, ciò chì mette in risaltu a necessità di specificà l'ambiente previstu per a biodegradazione.

prudutti biodegradabili

 

Cumpostabilità

U cumpostu implica a digestione microbica per scumpone i rifiuti organici in compost, beneficu per u miglioramentu di u terrenu è a fertilizazione. Livelli ottimali di calore, acqua è ossigenu sò necessarii per questu prucessu. In pile di rifiuti organici, una miriade di microbi cunsumanu materiali, trasfurmenduli in compost. A cumpostabilità cumpleta richiede l'aderenza à norme rigorose cum'è a norma europea EN 13432 è a norma americana ASTM D6400, chì garantiscenu una cumpusizione cumpleta senza residui dannosi.

Articuli-Compostabili-Cart-1024x602

 

 

Norme Internaziunali

Oltre à a norma europea EN 13432, diversi paesi anu e so norme, cumprese a norma americana ASTM D6400 è a norma australiana AS4736. Queste norme servenu cum'è punti di riferimentu per i pruduttori, l'organismi regulatori, l'impianti di compostaggio, l'agenzie di certificazione è i cunsumatori.

 

Criterii per i materiali compostabili

Sicondu a norma europea EN 13432, i materiali compostabili devenu prisentà:

  • Biodegradabilità di almenu 90%, cunvertendu si in CO22in sei mesi.
  • Disintegrazione, chì risulta in menu di 10% di residui.
  • Compatibilità cù u prucessu di cumpostazione.
  • Bassi livelli di metalli pesanti, senza compromettere a qualità di u compost.

sacchetti PLA biodegradabili sacchetti biodegradabili

 

 

Cunclusione

A biodegradabilità da sola ùn garantisce micca a compostabilità; i materiali devenu ancu disintegrà si in un unicu ciclu di compostaggio. À u cuntrariu, i materiali chì si frammentanu in micropezzi micca biodegradabili in un ciclu ùn sò micca cunsiderati compostabili. L'EN 13432 rapprisenta una norma tecnica armonizata, chì si allinea cù a Direttiva Europea 94/62/CE nantu à l'imballaggi è i rifiuti d'imballaggio.


Data di publicazione: 09 di marzu di u 2024